Kasutustingimused

E-poe kasutustingimused

1. Üldtingimused

1.1. Naomi e-pood müüb Naomimood OÜ-le kuuluvas kaupluses müüdavaid tooteid (edaspidi Tooted).

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.naomi.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi e-pood) omaniku Naomimood OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses e-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ning toodete ja teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.naomi.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Müüja andmed:

Naomimood OÜ

Lehiku tee 9-8,  11912 Tallinn 

Reg nr 14046046

KMK reg nr  EE101875998 

Telefon  +372 5642240

e-mail: naomikauplus@gmail.com

1.5. Kliendil ei ole lubatud tingimusi muuta, v.a juhul, kui Müüja on andnud selleks kirjalikult selgesõnalise nõusoleku.

1.6 Alla 18-aastased isikud võivad e-poes tehinguid teha vaid vanemate või seaduslike eestkostjate nõusolekul.

2. Hinnad

2.1. Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad 22% käibemaksu.

2.2. Toodete hinnad ja allahindlused võivad erineda Müüja jaekaupluste kaupade hindadest ja allahindlusest ning kaubavalikust,

2.3. Postikulu lisatakse toote hinnale. Postikulu sõltub valitud tarnemeetodist , al. 70€ ostust Smartpost ja Omniva automaati tasuta!

2.4. Sooduskoodi kasutamisel arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

2.5 Müüja  jätab endale õiguse lasta müüki uusi tooteid, muuta e-poes saadaval olevate toodete hindu, teha ja tühistada veebipoe saidil eripakkumisi ning muuta neid.

2.6  Tellimuse esitamise hetkel e-poes väljatoodud hinnad on lõplikud. Kui tellimus on esitatud, jääb hind muutumatuks, olenemata Müüja poolt tehtud mis tahes eripakkumistest, hinnakorrektuuridest või lõpumüükide kampaaniatest.

3. Tooted

3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina kauplustes olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse,  kuid  ilmneb,  et antud  Toode  Müüjal puudub, ei ole e-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.

3.3. Kui mõni toode ei ole laos saadaval või tellimust ei ole võimalik muul põhjusel täita, teavitatakse klienti probleemist ning võimalikust lahendusest e-posti teel.

3.4. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

4. Toodete kommenteerimine

4.1. Kliendil on võimalus tooteid kommenteerida ning hinnata.

4.2. Müüja jätab endale õiguse ebasobilikud kommentaarid kustutada.

5. Ostu sooritamine

5.1. Tooteid saab ostukorvi lisada klikkides “Lisa ostukorvi” nupukesele, mille leiate tootelehelt . 

5.2. Valige tabelist sobiv suurus ning lisage toode ostukorvi . Tooteid saab lisada ka “Lemmikutesse,” kust saab tooteid hiljem eemaldada või ostukorvi ümber tõsta.  Ostukorvi saab lisada ainult müügil olevaid suurusi, laost otsas olevad suurused on tähistatud halliga.  

5.3. Ostukorvi lisatud toodete nimekirja näete klikkides lehe paremas nurgas olevale ostukorvi nupule.  Lemmikutesse lisatud tooteid näete klikkides menüüribal nupule “Lemmikud”. Hiljuti vaadatud tooteid näeb lehe jaluses.

5.4. Terve ostukorvi kuvamiseks klõpsa ostukorvi ikoonile lehe paremas nurgas või klõpsa tootelehel nupule “Lisa ostukorvi” või  klõpsa kiirostmise aknas peale “Lisa ostukorvi” nupule klõpsamist nupule “Vaata ostukorvi”. Ostukorvi avades saad tooteid korvist eemaldada või muuta toodete kogust. 

5.5. Sooduskupongi olemasolul tuleb see sisestada ostukorvi nimekirja lõpus olevasse lahtrisse ning klõpsata nupule “Kasuta kupongi.” 

Järgmiseks saad valida tarnemeetodi ja -aadressi. Klõpsates nupul “Mine maksma” suunatakse teid kassasse. Kassas saab täita arveldusandmete lehe, valida makseviisi ning sooduskupongi unustamisel saab ka selle aktiveerida. Edasi suunatakse Teid kas PayPali teenuse juurde või valitud panga lehele. Ärge unustage peale makse sooritamist klõpsata nupule “Tagasi kaupmehe juurde.”

5.6. Pärast nõutud andmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Kinnitan&maksan“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.

5.7. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”.

5.8. Pärast Toote eest tasumist saadab e-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.

5.9. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

5.10. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

5.11. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.

6. Makseviisid

6.1 Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LHV, Krediidipank, Nordea ja Coop) ja ka krediitkaardiga (Visa, MasterCard).

6.2 Makse tegemine  toimub väljaspool e-poe keskkonda Montonio maksekeskkonnas.

6.3 Pärast toote eest tasumist vajutage pangas kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. 

6.4 Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

7. Tellimuse kätte toimetamine ning tellimuse täitmise aeg

7.1. Tellimus võetakse täitmisse kui Kliendi makse on laekunud Müüja veebipoe kontole.

7.2. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.

7.3. Kauba saab poest kätte hiljemalt kolme tööpäeva jooksul peale e-poes sooritatud makse laekumist Müüja kontole. Müüja teavitab makse laekumisest Klienti e-maili teel.

7.4 Valides kohaletoimetamise viisina Omniva või Smartpost pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 3 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS-teatega,  mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi e-poele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

7.5 Valides kohaletoimetamise viisina postkontori,  jõuab Toode Kliendi poolt valitud postkontorisse 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Toote jõudmisest postkontorisse teavitatakse Klienti SMS-teatega, mis sisaldab infot postkontori kohta, kust Klient Toote kätte saab. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi e-poele.

7.6 Valides kohaletoimetamise viisina kulleri, jõuab Toode Kliendi poolt valitud aadressile 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Kuller võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja.

Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule elukohajärgsesse postkontorisse ning Kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade e-kirjaga Kliendi e-posti aadressile või lihtkirjaga postkasti. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

7.7  Klient tasub kõik tarnimisega seotud kulud.

7.8 Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest e-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti teel aadressile naomikauplus@gmail.com või helistades telefonil +372 5642240.

7.9 Juhul, kui Klient on tellimuse  vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 13.00 kuni esmaspäeval kella 09.00-ni) või riigipühal, hakkab 3 tööpäevane tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 09.00.

7.10 Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.

8. Tagastamine ja vahetamine

8.1 Kliendil on õigus kasutada taganemisõigust ja kaup 14 päeva jooksul  alates kauba kättesaamisest tagastada.

8.2 Kauba tagastamiseks tuleb Kliendil täita tagastusleht ja saata see 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest Müüja e-maili aadressile naomikauplus@gmail.com.

 

Tagastamiseks tuleb Kliendil täita Tagastusleht, mille Klient leiab www.naomi.ee lehelt või SIIT

8.3 Kliendi poolt tagastatud kaup peab olema kulumis- ja kandmisjälgedeta, originaalsiltidega. Tooted ei tohi olla kantud. Klient peab toodetega ümber käima sama moodi nagu prooviks ta tooteid kaupluses. 

Klient on kohustatud avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole Toote tagastamine originaalpakendis nõutav.

8.3 Müüja tagastab 14 päeva jooksul alates tagastuslehe saamisest Kliendi makstud ostusumma (sealhulgas Kliendi poolt tasutud postikulu). Sama aja jooksul tuleb kliendil kaup müüjale tagasi saata.

8.4 Tagastamine toimub kolmel viisil. Tooteid saab tagastada viies tooted Müüjale kuuluvatesse kauplustesse. Tooteid saab tagastada saates need Ülemiste keskuses (Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn) asuvatesse Naomi kauplusesse või Smartposti pakiautomaati. Tooteid saab tagastada ka T1 Omniva pakiautomaati. Saaja andmetesse tuleb lisada telefoninumber (+372 5642240) ning nimi (Naomi kauplus).

8.4.1 Tagastamiseks postkontori kaudu tuleb lisada pakki täidetud tagastusleht ja pakkida tagastatav pakk nii, et seda ei saaks ilma pakendit rikkumata avada.  Teavitage postkontori töötajat, et soovite tagastada Naomimood OÜ Naomi kaupluse e-poe  tellimust Ülemiste keskuse (Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn) pakiautomaati või postkontorisse.  Tagastusel tuleb Kliendil tasuda postikulu.

8.4.2 Tagastamiseks  Müüjale kuuluva kaupluse kaudu tuleb Kliendil lisada pakki täidetud tagastusleht. Kaupluste klienditeenindajad saadavad tagastuse edasi e-poodi, kus viiakse läbi tagastusprotsess. Tagastuse kättesaamise kohta saadab Müüja Kliendile e-postiaadressile kinnituse. Toote tagastamine kauplusesse on Kliendile tasuta.

Tavakauplustest asendustoodet valida ei saa ning samuti ei tagastata seal ka ostusummat.  Toote/Toodete ümbervahetamis- või tagastusprotsess viiakse läbi üksnes Müüja e-poes.

8.4.3 Tagastamiseks pakiautomaadi kaudu tuleb lisada pakki täidetud tagastusleht ja pakkida tagastatav pakk nii, et seda ei saaks ilma pakendit rikkumata avada. Kliendil tuleb eemaldada vana aadresskaart. Pakk tuleb adresseerida Naomi Kauplus nimele ja lisada telefoninumber  +372 5642240. Pakk tuleb saata Ülemiste keskuse (Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn) Smartpost pakiautomaati või T1 Omniva pakiautomaati.

8.5 Rahatagastuse korral tehakse tagastus samale arvelduskontole, millelt Tellimuse eest tasuti, 14 päeva jooksul alates tagastuslehe  esitamisest arvates. Raha tagastatakse eeldusel, et tagastatav kaup on jõudnud Müüjani.

Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu ostusumma, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

KUIDAS TOIMUB VAHETAMINE! Kas näiteks nii:

8.6 Teil on õigus ühel korral tasuta ja täiendavate arveldusteta vahetada kaup sama kaubaartikli raames teise suuruse ja/või teise värviga toote vastu. Asendada saab ainult müügil/laos olevate  suuruste ja värviga toodete vastu.

9. Pretensiooni esitamine

9.1 Kui klient on tellitud kauba kätte saanud ja sellel ilmneb tootmisviga, siis on kliendil õigus esitada Müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Müüja  ei vastuta kauba puuduse eest, kui kauba puudus tekkis pärast kauba Kliendile üleandmist, samuti, kui puudus on tingitud valest kasutamisest või tavapärasest kulumisest.

9.2 Pretensioone saab esitada saates Müüjale e-kirja aadressil naomikauplus@gmail.com või helistades numbril + 372 5642240.

9.3 Müüja vastab Kliendi pretensioonidele 14 kalendripäeva jooksul.

X
Verified by MonsterInsights