Tagastamine

Tagastamine

1. Kliendil on õigus kaup tagastada lepingu sõlmimise kuupäevast alates alates 14 päeva jooksul.

2. Kliendi poolt tagastatud kaup peab olema kulumis ja kandmisjälgedeta, originaalsiltidega. Tooted ei tohi olla kantud. Klient peab toodetega ümber käima sama moodi, nagu prooviks ta tooteid kaupluses.

Klient on kohustatud avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole Toote tagastamine originaalpakendis nõutav.

3. Müüja tagastab 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemist Kliendi makstud summa (sealhulgas Kliendi poolt tasutud postikulu postikulu ). Sama aja jooksul tuleb kliendil kaup müüjale tagasi saata.

4. Tagastamine toimub kolmel viisil. Tooteid saab tagastada viies tooted Müüjale kuuluvatesse kauplustesse. Tooteid saab tagastada saates need Ülemiste keskuses (Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn) asuvatesse Naomi kauplusesse või Smartposti pakiautomaati. Tooteid saab tagastada ka T1 keskuse Omniva pakiautomaati. Saaja andmetesse tuleb lisada telefoninumber (+372 5642240) ning nimi (Naomi kauplus).

4.1 Tagastamiseks postkontori kaudu tuleb lisada pakki täidetud tagastusleht ja pakkida tagastatav pakk nii, et seda ei saaks ilma pakendit rikkumata avada.  Teavitage postkontori töötajat, et soovite tagastada Naomimood OÜ Naomi kaupluse e-poe tellimust Ülemiste keskuse (Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn) pakiautomaati või postkontorisse.  Tagastusel tuleb Kliendil tasuda postikulu.

4.2 Tagastamiseks  Müüjale kuuluva kaupluse kaudu tuleb Kliendil lisada pakki täidetud tagastusleht. Kaupluste klienditeenindajad saadavad tagastuse edasi e-poodi, kus viiakse läbi tagastusprotsess. Tagastuse kättesaamise kohta saadab Müüja Kliendile e-postiaadressile kinnituse. Toote tagastamine kauplusesse on Kliendile tasuta.

Tavakauplustest asendustoodet valida ei saa ning samuti ei tagastata seal ka ostusummat.  Toote/Toodete ümbervahetamis- või tagastusprotsess viiakse läbi üksnes Müüja E-poes.

4.3 Tagastamiseks pakiautomaadi kaudu tuleb lisada pakki täidetud tagastusleht ja pakkida tagastatav pakk nii, et seda ei saaks ilma pakendit rikkumata avada. Kliendil tuleb eemaldada vana aadresskaart. Pakk tuleb adresseerida Naomi Kauplus nimele ja telefoninumbrile  +372 5642240. Pakk tuleb saata Ülemiste keskuse (Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn)  Smartposti pakiautomaati või T1 keskuse Omniva pakiautomaati.

5. Rahatagastuse korral tehakse tagastus samale arvelduskontole, millelt Tellimuse eest tasuti, 14 päeva jooksul alates tagastusavalduse  esitamisest. Raha tagastatakse eeldusel, et tagastatav kaup on jõudnud 14 päeva jooksul alates lepingu sõlmimisest Müüjani.

6. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

7. Tagastamiseks tuleb Kliendil täita Tagastusleht, mille Klient leiab www.naomi.ee lehelt või SIIT

Verified by MonsterInsights